اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
محصولات تخفیفی
مشتریان راضی
0 +
محصولات فروشگاه
0 +
سابقه کار
0 +
خرید انجام شده
0 +

لوازم جانبی پرده

درباره پرده نصیری

فروشگاه اينترنتي پرده نصیری با هدف ارائه بهترين و با كيفيت ترين محصولات، ايجاد شده است. مجموعه ما مفتخر است که ده سال سابفه موفق در زمینه طراحی، دوخت و نصب انواع پرده را داشته است. ضمن این که ما تنها پکیج آموزش طراحی برش دوخت و نصب پرده را برای عزیزانی که علاقمند به این هنر جذاب هستند با کیفیتی بی نظیر تهیه کرده ایم. فروش ما فقط به صورت آنلاین بوده و تضمین قیمت هم داریم. مطمئن باشید که پرده نصیری بهترین قیمت را جهت رفاه حال شما عزیزان در نظر گرفته است.

گروه تولیدی نصیری با تجربه ی چندین ساله در این زمینه تلاش دارد با ارائه محصولات با کیفیت در بستر اینترنت و با هدف جلب نهایت رضایتمندی و اعتماد مشتریان خود، تجربه ی متفاوت و البته لذت بخشی از خرید اینترنتی در ذهن خریداران به جای بگذارد . کارشناسان حرفه ای و تیم پاسخگویی و پیگیری مجرب پرده نصیری همواره در کنار شما هستند و از طریق کانال های ارتباطی اعلام شده آماده پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات احتمالی شما پیش از سفارش، حین ثبت سفارش و البته بعد از سفارش و تحویل کالا می باشند.

ابتداره ارتفاع را از بالای محل نصب پرده تا پایین پنجره را اندازه‌گیری کنید سپس عرض آن را اندازه بزنید و به همین اندازه مقداری برای چین خوردگی اضافه کنید.

در حالت نصب شده ، هر پنل بین 30 تا 80 سانت رو پوشش، که در حالت استاندارد، هر پنل 50 سانت رو کاور می کنه

در صورت به وجود آمدن نقص فنی می‌توانید با فروشگاه پرده نصیری و دفتر مرکزی تماس گرفته تا  کارشناسان ما آن را بررسی و برای تعوض قطعه اقدامات لازم را انجام دهند.

حداقل عرض یک پرده 50 سانتیمتر و حداکثر عرض آن 280 سانتی متر می‌باشد.

در صورتی که عرض پنجره شما بیشتر از این مقدار باشد می‌توانید از 2 پرده استفاده کنید به طوری که فاصله‌ای میان پرده ها حدود 1.5 سانتی متر باشد.

پرده های شید و شب روز همانند پرده زبرا بوده و حداقل عرض  50 سانتیمتر و حداکثر عرض آن 280 سانتیمتر می‌باشد.

در صورتی که عرض پنجره شما بیشتر از این مقدار باشد می‌توانید از 2 پرده استفاده کنید به طوری که فاصله‌ای میان پرده ها حدود 1.5 سانتی متر می باشد.

هم زمان با سفارش از قسمت لوازم جانبی پرده هر نوع میله، ریل، حلقه و ..... را  سفارش بدین.